Cobra intervju z ekipo Radi imamo množične meditacije – 23. 12. 2017
Hoshino iz ekipe Radi imamo množične meditacije je v soboto,
23. 12. 2017 opravil intervju z osebo Cobra. Ekipa WLMM1 je tokrat
imela prvo takšno priložnost. V intervjuju smo se uspeli spustiti skozi veliko
vprašanj o množičnih meditacijah, trenutni situaciji planetarnega osvobajanja,
ob koncu pa smo se dotaknili še nekaj
splošnih vprašanj.
Ob tej priložnosti bi se rad zahvalil Cobri, da si je vzel čas zame in za ta intervju in upam, da bodo ob njegovem prebiranju vsi uživali.
Ta intervju je na voljo samo v obliki prepisa.
--- Začetek prepisa intervjuja ---
Množične meditacije
H: Ali tudi pozitivni izvenzemljani (v nadaljevanju IZ, o.p.) izvajajo množične meditacije v svojem
prostem času?
C: Da, tudi oni
izvajajo množične meditacije.
H: Ali jih izvajajo v svojem prostem času ali za posebne
cilje?
C: Mnogokrat so jih
izvajali za svoje misije, ko so pomagali drugim planetom in drugim
civilizacijam in meditirajo tudi za povezovanje z Virom.
H: Ali v tem trenutku izvajajo kakšno meditacijo v pomoč
planetu Zemlji?
C: Da, seveda.
H: Ali Odporniško Gibanje (v nadaljevanju OG, o.p.) ali Plejadčani vedo za kakšno izmed
množičnih meditacij, ki jih dnevno izvajamo na blogu Radi Imamo Množične
Meditacije (WLMM)?
C: Da, seveda vedo
zato in to popolnoma podpirajo.
H: Ali se nam tudi pridružijo pri teh meditacijah?
C: K mnogim izmed teh
meditacij se pridružujejo na svoje načine, da.
H: Kaj pa Zmaji?
C: To vprašanje
morate vprašati natančneje.
H: Kot npr. Rdeči ali Modri Zmaji? Ali tudi oni sodelujejo
pri teh meditacijah? Ali vedo za njih?
C: Rekel bi, da še
posebno Modri Zmaji izvajajo svoje meditacije in se tudi zavedajo naših
meditacij, še posebno večjih množičnih meditacij, ki so oznanjenje na mojem
blogu (http://2012portal.blogspot.si/)
in ko se širijo po internetu (Modri Zmaji) vedo za njih ter jih podpirajo.
H: Ali OG testira pripravljenost populacije na površju
planeta za Dogodek2 tako, da opazujejo česa je populacija zmožna?
C: Ne bi rekel, da jo
testirajo, vendar jo opazujejo in izboljšujejo svoj model človeškega vedenja in
tako bolje razumejo človeško vedenje in na bazi tega prilagodijo svoje načrte
za čas Dogodka.
H: Ali bi nam v tem trenutku lahko podali pogled ali mnenje
o populaciji na površju planeta s strani OG? Kaj si mislijo o nas?
C: Zavedajo se
dejstva, da je populacija na površju planeta bila izjemno zatrta in ob
času Dogodka, ko se bo to zatiranje
prenehalo, pričakujejo, da bo veliko človeških bitij s silami Luči sodelovalo v
veliko večji meri. Potrebnega bo veliko vodenja, veliko zdravljenja in veliko
podpore, toda v bistvu bo ob pravem času človeštvo kot celota zmožno dokaj
mirno iti skozi to tranzicijo.
H: Če bi želeli, da nam OG poda oceno, recimo od 0 do 100,
kakšna bi bila v tem trenutku naša ocena
pripravljenosti za prihod Dogodka?
C: Ocenjujejo, da je
prebujen del populacije dokaj pripravljen na sam Dogodek. Glavni problem se
nahaja med različnimi frakcijami delavcev in bojevnikov Luči, ker je prisotnih veliko
konfliktov in premalo sodelovanja. V zadnjem letu je sicer prišlo do malega
izboljšanja, vendar se situacija lahko še izboljša.
H: Kaj lahko naredimo, da izboljšamo oceno?
C: Mislite človeštvo
kot celoto ali samo prebujen del človeške populacije?
H: Oba, prosim.
C: Prebujen del
človeštva mora bolje sodelovati in se manj pričkati. Preostalo človeštvo mora
samo začeti iskati odgovore in se ne zadovoljiti s tem, kar jim ponujajo javni
mediji.
H: Kako lahko v pomoč človeštvu organiziramo množične
meditacije in druge podporne strukture?
C: Rekel bi, da so
množične meditacije dokaj organizirane. Stvar, ki je tu pomembna je ta, da ko
nastopi pomembna meditacija potrebujemo tudi druge skupine, da se nam
pridružijo. To je skupinsko delo. To je glavna stvar, ki jo tu
potrebujemo.
H: Ali imate informacijo o številu sodelujočih, ki se nam
pridružijo katerimkoli izmed dnevnih meditacij?
C: O tem imam
informacije od OG in v bistvu se število sodelujočih v dnevnih meditacijah
giblje med nekaj sto do nekaj tisoč za vsako izmed različnih meditacij.
H: Torej OG dokaj redno spremlja število sodelujočih?
C: Da, to spremljajo
ves čas.
H: Ali obstaja način, kako bi to spremljal sam?
C: S perspektive
populacije na površju planeta za vas to ni tako lahko spremljati. Lahko
spremljate promet na vašem blogu, vendar je to zelo groba ocena števila ljudi,
ki meditirajo.
H: Se strinjam. S pomočjo ogledov strani sam izračunavam,
koliko ljudi meditira v vsaki meditaciji, zato mislim, da so vaše številke
skladne s tem, kar lahko jaz vidim. Kolikšen je bil učinek naše globalno
sinhronizirane meditacije ob zimskem solsticiju in kako močno naše množične
meditacije, ki jih promoviramo na blogu
WLMM, pospešujejo ta proces?
C: Meditacija
zimskega solsticija ni dosegla kritičnega števila sodelujočih, vendar je bila
še vedno pomembna prelomnica, ker je podprla določene operacije sil Luči, ki so
se odvijale na ta dan. Še vedno smo v decembru ter obdobju odprtja
multidimenzionalnega portala in zato bi ljudi spodbudil, da nadaljujejo s to
meditacijo (zimskega solsticija) vsaj dokler je portal odprt, ker se v tem trenutku
odvijajo določene stvari za osvoboditev planeta.
H: Bi lahko razkrili informacijo, kako blizu kritičnega
števila sodelujočih smo bili za Meditacijo zimskega solsticija?
C: Rekel bi, da je
meditiralo okoli 10.000 – 15.000 ljudi, vendar je to bila še vedno zelo uspešna
meditacija, ker je podprla eno izmed kritičnih operacij sil Luči, zato je bila
to dobra meditacija.
H: Kaj je bilo ob Meditaciji zimskega solsticija očiščenega
na plazemski ravni?
C: To je v tem
trenutku še vedno zaupna informacija. Najverjetneje bom to informacijo lahko
razkril v enem tednu ali dveh.
H: Ali bi bila dobra ideja ustvariti množično meditacijo za
aktiviranje kod Povzdignjenja3 144.000-ih in ostalih delavcev ter
bojevnikov Luči, ki so sedaj na tej poti?
C: Ne še, ker da bi
ta aktivacija lahko imela polni učinek, morajo biti pogoji na plazemski ravni
za to boljši.
H: Ali poznate kodo in odlok 0010110?
C: V določeni meri.
H: Ali nam lahko poveste kakšen dober način uporabljanja te
kode in odloka?
C: Če ste tako vodeni,
jo lahko uporabite. Glede tega ne bom podajal nadaljnjih komentarjev.
H: Med našimi meditacijami imamo običajno korak:
''Predstavljajte si izžarevanje stebra svetlobe iz Galaktičnega Centralnega
Sonca4 skozi vsa bitja Luči znotraj našega Sončnega Sistema, skozi
Sonce in Luno, nato pa potuje preko vaše čakre zvezde duše5 in
vašega telesa do središča Zemlje''. Ali se to uporablja za povezovanje z našimi
višjimi jazi in Agarto v podzemlju?
C: To v bistvu ni
samo za povezovanje z vašim višjim jazom, ampak tudi za povezovanje z
Galaktičnim Centralnim Soncem in namen te vertikalne povezave je tudi povezava
z različnimi elementi na Zemlji, vključno z Agarto in vsemi zavednimi bitji
Luči iz vse galaksije. Rekel bi, da je to celostna povezava z našimi višjimi
jazi in vsemi bitji v popolnem zavedanju Luči.
H: Če je možno razkrijte, če so sile Luči izkoristile
priložnosti zimskega solsticija za odstranitev katerekoli izmed plazemskih
entitet in entitete Yaldabaoth6?
C: Da, to priložnost
so izkoristile za napredek pri odstranjevanju vseh teh entitet vendar proces
seveda še ni zaključen.
H: Kaj lahko kot delavci Luči dosežemo z izvajanjem
Meditacije zimskega solsticija tekom obdobja odprtja multidimenzionalnega
portala?
C: To je danes še
vedno občutljiva informacija, saj je multidimenzionalni portal še vedno odprt
in operacija še vedno poteka, zato to še ni zaključeno. Če bo šlo vse po načrtu
bom lahko v tednu ali dveh sprostil več informacij, vendar tega ne morem
obljubiti.
H: Kako lahko sile Luči zaznajo plazemske ali eterične
parazite?
C: Sile Luči imajo
napredno tehnologijo, s katero lahko vidijo plazmo na enak način, kakor lahko
mi z mobilno kamero vidimo fizično raven. Pravzaprav je to vrsta tehnologije,
ki lahko vidi vse na plazemski ravni.
H: Kako Sile Luči odstranjujejo te entitete?
C: Sile Luči jih
odstranjujejo, vendar ne bi razlagal kako, ker jo to ponovno občutljiva
informacija.
H: V okviru ene izmed meditacij po teh entitetah vsak dan
spuščamo Vijolični plamen in Beli plamen AN. Ali s tega vidika pomagamo silam
Luči?
C: Da, seveda. To
zelo pomaga. Ta praksa je zelo zaželena in sile Luči jo spodbujajo.
H: Imam vprašanje v zvezi z Ukazom PB zvezdni prah. Trenutno
spodbujamo ljudi, da po Meditaciji multidimenzionalnega portala uporabijo
protokol Ukaz PB zvezdni prah. Ali je kakšen način za boljše uporabljanje tega
protokola, kot npr. če ga izrečemo na glas, če je to možno?
C: Lahko povem, da
naj ljudje za boljšo učinkovitost tega protokola izrečejo te besede naglas.
Drugi dejavnik tukaj je, da bolj ko ta protokol širimo in večkrat, ko ga ljudje
uporabijo, bo ta protokol zaradi pogoste uporabe toliko boljši, zato ker se
Plejadčani učijo z povratnimi informacijami ljudi (ki uporabljajo ta protokol)
in ga tako izboljšujejo. Torej ljudi bi spodbudil, da širijo ta protokol
kolikor je le možno. Trenutno ni dovolj odziva. Plejadčani so pričakovali malce
več interesa, ker lahko ta protokol pomaga veliko ljudem, torej če bi se to
malce bolj razširilo med ljudmi, bi to spodbudilo tudi Plejadčane, saj
razvijajo tudi druge protokole za druge situacije, vendar ti še niso v točki,
ko se jih lahko obelodani. Dejali so tudi, da če se bo ta protokol dovolj
razširil med ljudmi, bodo nato objavili druge protokole za druge okoliščine.
H: Torej, ko oseba trikrat na glas izreče ''UkazPB zvezdni prah'', bi Plejadčani lahko nadaljevali s spremljanjem telesa te
osebe?
C: Plejadčani bodo še
naprej sodelovali s to osebo, ki prikliče ta protokol. Torej, če oseba bolj
sodeluje s Plejadčani, bodo tudi Plejadčani bolj interaktirali s to osebo.
H: Ali drugi pozitivni IZ razvijajo kakšne druge protokole?
C: Kar so dejali je
natanko to, kar sem ravnokar omenil. O tem protokolu mora vedeti več ljudi in
bolj se mora razširiti med ljudmi. Ljudje ne rabijo verjeti v Plejadčane, ne
rabijo verjeti ničesar, vendar morajo testirati ta protokol in videti, kako
deluje. Veliko ljudem protokol morda ne bo zadostil, ampak za mnoge druge je
protokol dokaj učinkovit in to je tisto, česar si Plejadčani želijo, želijo
olajšati bolečino in zmanjšati trpljenje na tem planetu.
H: Ali lahko na kakšen način izboljšamo našo tehniko
meditiranja?
C: V tej točki je
vodenje sledeče: vsak naj uporablja svojo tehniko meditiranja. V tej točki ne
objavljamo nobenih drugih tehnik meditiranja, ker za to še ni pravi trenutek.
Ponovno, pogoji na plazemski ravni niso pravi. Nekatere izmed tehnik
meditiranja so zelo močne in situacija za to preprosto še ni pripravljena.
H: Torej, če bomo v prihodnosti bolj prebujeni in če bo več
ljudi izvajalo množične meditacije, boste najverjetneje lahko sprostili te
informacije na svojem blogu?
C: Da, to je možno.
H: Če se ljudje ne morejo pridružiti našim meditacijam
zaradi različnih časovnih pasov, ali bi bilo še vedno v redu, če bi to
meditacijo izvajali ob drugem času, recimo ob 03:00 uri po UTC času namesto ob
15:00 uri po UTC za Meditacijo za alarm (ob
16:00 uri v Sloveniji, o.p.)?
C: Zaželeno je, da jo
vsi izvajajo istočasno, saj to ustvari močno usklajeno polje. Toda če se
resnično ne morete pridružiti ob istem času, bi pomagalo tudi, če jo izvajate
ob kakšnem drugem času.
H: Izgleda, da mnogo ljudi med meditiranjem dobiva sporočila
sil Luči, ne samo ob množičnih meditacijah, ki jih izvajamo mi, ampak tudi ob
njihovih individualnih meditacijah. Ali je temu tako, ker se med meditacijo
naša telepatska sposobnost okrepi?
C: V bistvu se med
meditacijo odpre kanal in v takih trenutkih sile Luči podajo kolikor vodenja le
lahko.
H: Ali lahko naredimo še karkoli drugega, da zberemo in
opomnimo ljudi na različne meditacije? Recimo preko našega bloga ali kakšnih
drugih medijev, ki bi jih priporočili?
C: V tej točki bo to
rastlo naravno. Ko bodo ljudje dovolj prebujeni, se bodo istočasno preprosto
pridružili.
Trenutna situacija
H: Ker Dogodek zamuja že nekaj let od izvorno pričakovanega
datuma, ali to pomeni, da se je časovni okvir med Dogodkom in zmožnostjo
povzdignjenja tistih, ki so pripravljeni se povzdigniti, tudi skrajšal? Še
posebno zato, ker smo blizu leta 2025, ki predstavlja konec časovnega okvirja
za Dogodek (1975-2025)?
C: Pravzaprav v
okviru trenutnega načrta leto 2025 predstavlja konec časovnega okvirja za
Dogodek. Proces povzdignjenja lahko traja dlje od tega.
H: Ali bi se načrt povzdignjenja nadaljeval na planetu
Zemlji ali kje drugje?
C: Ni še v najvišjem
namenu, da bi sprostil to informacijo.
H: Na dan zimskega
solsticija ste na svojem blogu objavili, da je RR9 končan. Ali nam lahko prosim
poveste, kaj to pomeni?
C: To se zadeva
določene operacije sil Luči in to sporočilo je bilo mišljeno za OG in ne za
populacijo na površju planeta.
H: Izgleda, da te dni prejemamo več razkritja tako z javnih
kot tudi alternativnih medijev. Kaj lahko pričakujemo v obdobju od danes pa do
konca Februarja?
C: Pričakujemo lahko,
da se bo ta tema razkritja nadaljevala. Zmajevi viri so pričakovali ogromen
premik proti razkritju, toda OG še ni 100 % prepričano, če se bo to zgodilo v
tem obdobju ali ne. Ve se, da se bo do konca Februarja zaključila določena
operacija sil Luči. V tem časovnem obdobju bi rekel, da se zaključi določen
cikel, določene stvari se bodo zaključile in pričele se bodo določene nove
stvari. O tem bom lahko povedal več, ko se bomo približali temu trenutku.
H: Ali lahko od predsednika Trumpa ali predsednika Putina pričakujemo
več razkritja?
C: Ne pričakujem več
razkritja s strani visokih politikov, toda bi pričakoval, da bo več neodvisnih
virov obelodanilo nove informacije.
H: Ali bi nam lahko povedali količino plazemskih bomb s
toplet7 delci, ki jih je še potrebno odstraniti?
C: Rekel bi, da jih
je bilo že mnogo odstranjenih in da se jih mora še veliko odstraniti, zato ta
problem še ni bil razrešen, toda moralo se ga bo razrešiti preden se Dogodek
lahko zgodi. Dogodek se NE more zgoditi, preden se plazemskih bomb s toplet
delci ne odstrani.
H: Koliko Arhontov je ostalo na plazemski in eterični ravni,
če lahko odgovorite na to vprašanje?
C: Ne veliko, samo še
nekaj močnih je ostalo, toda večino so jih odstranili.
H: Kakšen je status z Antarktiko? Ali so vse baze Drakoncev
in skupine Himera7 sedaj odstranjene?
C: Ne vse, toda rekel
bi vsaj 85 % njihovih baz.
H: Kakšna je situacija z mirovanjem velikanov? Ali jih je
bilo nekaj na Antarktiki? Ali so jih prebudili?
C: Ne še, večina jih
je še vedno v stanju mirovanja. Nekateri so zbujeni, toda nekateri niso. Rekel
bi, da je jih nekaj v Kanadi in severni Sibiriji, toda njihovo prebujenje še ni
bilo popolnoma zagnano.
H: Kaj se dogaja z nenehno bitko proti umetnim inteligencam
(v nadaljevanju UI, o.p.)? Ali je bilo kaj uspeha pri zmanjševanju njihovega
nadzora?
C: Ok, to je
pravzaprav ista bitka proti Kopreni8 in vsem skalarnim tehnologijam.
Napredujemo, toda to v tem trenutku še zdaleč ni končano.
H: Ali lahko mi, kot populacija na površju planeta, naredimo
karkoli za zmanjšanje nadzora UI nad človeštvom?
C: Rekel bi, da se
kolikor je možno povežete z Dušo in z vašimi višjimi jazi. Ključ pri tej zadevi
je biti v stiku s svojimi čustvi, ker program UI stremi k dušenju čustev. Rekel
bi tudi, da so vse tehnologije, kot so pametni telefoni, narejene za nadziranje
in dušenje čustev človeštva.
H: Torej ali bi priporočili, da pametnih telefonov ne
uporabljamo toliko, kot jih v tem trenutku?
C: Uporabljajte jih v
ravnovesju, to ne zlorabljajte jih.
H: Kaj se dogaja izven sveta? Ali so sedaj osvobodili vse
suženjske kolonije?
C: Sončni sistem so
osvobodili. Sedaj se v sublunarnem prostoru odvija bitka med silami Luči in
določenimi frakcijami negativnega tajnega vesoljskega programa.
H: Ali so razmnoževalne programe, ki so se dogajali izven
sveta, zaprli?
C: Da.
H: Kako lahko ti ljudje, ki so jih izkoriščali v teh
programih, dostopijo do zdravljenja?
C: Ta bitja so
teleportirali na planete drugih sončnih sistemov. Mnogo jih je bilo odpeljanih
na določena mesta v zvezdnih sistemih Plejad9. Tam je ogromen
planet, ki je posvečen zdravljenju, nato ta bitja dajo skozi preboj in zelo
intenziven ter učinkovit proces zdravljenja.
H: Kakšna je trenutna situacija v sublunarnem prostoru?
C: V bistvu je v sublunarnem
prostoru totalna in vseobsežna vojna med silami Luči in silami teme, tako na
fizičnih kot na ne-fizičnih ravneh. Rekel bi, da se tamkajšnja osrednja bitka
odvija prav zdaj.
H: Mislim, da ste na to že odgovorili, toda ali lahko
ponovno potrdite, da je preostali Sončni sistem sedaj popolnoma prost temnega
nadzora?
C: Sončni sistem,
razen sublunarnega prostora, se sedaj smatra kot popolnoma osvobojeno.
H: Ali je še kaj temnega nadzora nad katerimikoli drugimi
področji zunanjega vesolja?
C: Ne. Rekel bi, da
je edini nadzor, ki ga imajo, preko medplanetarne sonde, ki jo je NASA poslala
v Osončje in preko česarkoli, do kar lahko dostopajo in preko določenega
števila sond nižjega vojaškega vesoljskega programa, ampak to je več ali manj
to.
H: Ali sta MegaAnon in QAnon trenutno zanesljiva vira
informacij?
C: Rekel bi samo
okoli 60 – 70 %.
H: Oba?
C: Da.
H: Ali slišali za Kozmičnega agenta FBI? (http://cosmicagent.blogspot.co.uk/)
Ali veste tudi za to?
C: Da, toda tega ne
bi komentiral, zato ker mora vsak slediti svojemu notranjemu vodenju v zvezi z
vsemi viri informacij.
H: Ali se lahko trenutno situacijo, v zvezi z aretacijami
pedofilov v ZDA in Trumpovimi ukazi za zaseg premoženja pedofilov, smatra kot
predpogoj za množične aretacije?
C: Da, to je del
procesa, se strinjam.
H: Preden jih lahko aretirajo morajo nadzornim silam prekiniti
dotok denarja. Ali je to pravilno?
C: Ne rabijo jih
popolnoma odrezati od denarja, toda silam Luči seveda pomaga, če imajo nadzorne
sile na razpolago malce manj denarja.
H: Kot ste omenili poprej, se bo finančna ponastavitev
zgodila ob času Dogodka, zato se bo njihov dotok denarja vseeno prekinil.
C: Da, natanko tako.
H: Zakaj o tem v javnih medijih ne slišimo ničesar?
C: Javni mediji, še
posebej tisti v ZDA in Evropi, so pod skoraj popolnim nadzorom kriminalne
kabale10, torej v javnih medijih drugih držav lahko spremljate nekaj
izmed teh aretacij, toda zadnja faza, ki jo bomo dosegli, bodo javni mediji
ZDA.
H: Ali bodo mediji zadnji, ki jih bodo osvobodili nadzora
kriminalne kabale?
C: Osvoboditev
medijev bo nastopila ob istem času kot osvoboditev planeta in finančnega
sistema. To je vse del istega procesa.
H: Kakšen bo učinek ''konca internetne nevtralnosti'' v ZDA
glede procesa razkritja?
C: To je eden izmed
poskusov kriminalne kabale za motenje procesa razkritja, toda proces razkritja
se bo vseeno še naprej odvijal. Plejadčani so sporočili, da lahko začnejo
posredovati več na fizični ravni, če bodo v neki točki skušali sesuti internet.
Ta zanesljiva opcija je bila vedno v načrtu.
H: Sledilna postaja je nedavno poročala o sledi ioniziranega
plina v zgornji atmosferi, kot možnega vstopa ogromne vesoljske ladje v Zemljino
atmosfero. Ali vesoljske ladje sedaj prihajajo na površje planeta?
C: Ok, ioniziran plin
ni bila vesoljska ladja, toda ja, vesoljske ladje prihajajo na površje planeta
in različne frakcije so različno aktivne v nizki zemeljski orbiti. Torej, ne
morem iti v podrobnosti, toda rekel bi, da se v nizki zemeljski orbiti dogaja
veliko stvari in na tak ali pa drugačen način se jih bo začelo opažati
več.
H: Ali so bili požari v Kaliforniji poskus kriminalne
kabale, da bi uničila dokaze?
C: Ne, pravzaprav je
to tokrat bolj očem vidna uporaba plazemskega in energijskega usmerjenega
orožja.
H: Ali na populacijo ciljajo z energijskimi orožji in tako
zažigajo domove?
C: Da, to se je
zgodilo.
H: Torej ali je res, da se to lahko zgodi komurkoli?
C: Da.
H: Mislite tako kriminalni kabali kot tudi splošni
populaciji?
C: Kriminalna kabala
usmerja ta orožja.
H: Ali so območja z vinsko trto mesta po svetu, kjer se
odvijajo ritualna zlorabljanja?
C: To se preprosto
dogaja povsod, ne glede na to ali tam rase vinska trta ali ne.
H: In to je razlog, zakaj ta območja sedaj ''gorijo''?
C: Ne.
H: Kakšna je trenutna situacija v Siriji? Pentagram so
osvobodili, vendar kakšen je načrt za zdravljenje tega območja, zato da lahko
ponovno sidra energijo Boginje?
C: V bistvu je bilo
pet točk pentagrama osvobojenih, toda celotno Sirsko območje še niso osvobodili
in na tem območju je potrebnega veliko zdravljenja, preden se lahko energija
Boginje ponovno zasidra.
H: Mislim, da ima Rusija načrte iti v Sirijo in popraviti
nekaj tamkajšnje škode. Ali je to del načrta?
C: Da.
H: Tu imam vprašanje o Donaldu Trumpu, saj ga tako veliko
ljudi povzdiguje na pozicijo odrešenika – če se odloči popolnoma delati za
kriminalno kabalo oz. služiti bolj sebi, kako lahko najbolje podpremo in
uravnovesimo mnogo delavcev Luči, ki bodo zaradi njega sigurno potrti?
C: V bistvu je okoli
njega preveč drame. Rekel bi, da se ne osredotočajte preveč na njega, ampak
raje na planetarno osvoboditev.
H: Ljudje delijo posnetke ladij, ki so bil sinoči nad Los
Angelesom in južnimi predeli ZDA. Nekdo je objavil spodnjo povezavo in izgleda
kot izstrelitev Space X. Kaj se dogaja?
C: V bistvu je javni vesoljski program zelo aktiven in rekel
bi tudi, da je bilo nekaj skrivnih izstrelitev vojaških satelitov, ki so jih
ljudje v Kaliforniji videli.
Splošna vprašanja
H: Koliko časa bo po Dogodku trajalo, da se nekdo, ki je
duhovno pripravljen, povzdigne?
C: Predvidevam okoli
nekaj let, oz. 3 ali 4 leta, odvisno od osebe, vendar ne bo potrebnega veliko
časa.
H: Kako izgledajo bitja skupine Himera? Ali izgledajo tako
kot tista grda bitja iz določenega videa na Youtubu?
C: V bistvu izgledajo
kot človeška bitja, ker so inkarnirana v človeških telesih in ne izgledajo kot
pošasti. Izgledajo kot povprečna človeška bitja.
H: Ali veste za negativne poskuse v zvezdnem sistemu Rigel11,
kjer so bitjem proti njihovi volji v čakre zvezd duš vstavili iskre
zvezde (zvezdna plazma), zaradi česar so postali zelo izboljšani in močni, nato
pa so jih temne sile uporabile kot super vojake proti silam Luči?
C: V bistvu opisujete
proces vstavljanja vsadkov, en vidik procesa vstavljanja vsadkov. To se je pred
nekaj milijoni let dogajalo v zvezdnem
sistemu Rigel.
H: Ali je res, da so temne sile nadzorovale motorične
funkcije teh bitij preko posebnih kibernetičnih vsadkov in pritrjenih naprav?
C: V določeni meri
da.
H: So ta problem popolnoma razrešili?
C: Da, zvezdni sistem
Rigel so osvobodili in ta zvezdni sistem je sedaj popolnoma prost teh vrst
poskusov.
H: Kako tahionske12 komore pomagajo pripraviti
Gajina omrežja na ohranjanje in sidranje svetlobe pred in med Dogodkom? Kako
deluje ta proces?
C: Tahionske komore
na površje planeta prinašajo tahionsko energijo, zato ker je tahionska energija
blokirana pred površjem planeta. En vidik tahionske energije je namenjen za
uravnovešanje vsega. Tahionske komore delujejo kot ogromni usklajevalci
planetarne situacije, ker planetu prinašajo tahione.
H: Nedavno je veliko delavcev Luči trpelo zaradi napadov z
orožji plazemskih skalarnih valov. Kaj lahko naredimo, da se zaščitimo pred
temi napadi?
C: Kaj je zelo dobro
narediti je iti v naravo, ker se v naravi nahaja manj skalarnega ali
plazemskega energijskega polja. V tem kritičnem trenutku se je dobro tudi
povezati z ostalimi in imeti mrežo za medsebojno podporo.
H: Bi priporočali tudi objemanje dreves?
C: Da.
H: Prej ste izjavili, da Koprena blokira vse delce, ki so
sposobni potovati hitreje od svetlobe. To je očiten razlog, zakaj pogonski
sistemi na bazi tahionov ne delajo primerno znotraj te skalarne ograje. Podobno
so se tudi znanstveniki dolgo časa spraševali, zakaj tako majhno število
nevtrinov13 prehaja skozi posebne detektorske naprave – vsaj veliko
manjše število, kot se ga teoretično pričakuje. Ali ta pojav obstaja tudi
zaradi Koprene?
C: Da.
H: Ali obstaja drugačna razlaga, zakaj je število opazovanih
nevtrinov tako manjše od pričakovanega?
C: Ne, [zgornja]
obrazložitev je dokaj pravilna.
H: Nedavno so na Pripravimo se na Spremembo objavili članek
o skalarnemu energijskemu zdravljenju na daljavo. Ali poznate to?
C: Ne tako dobro. V
bistvu je v uporabi veliko tehnologij in ljudje morajo uporabiti svoje notranje
vodenje ter poiskati tisto, ki bo delovala za njih. https://prepareforchange.net/2017/12/19/remote-scalar-energy-healing/
H: Nekdo, ki dela za naš blog je imel zelo dober stik s
svojim plamen dvojčkom/-ico14 na astralni ravni (lucidne sanje),
vendar so bile prisotne težke motnje Arhontov, ki so skušale nadalje preprečiti
in zmotiti njun stik. Vprašanje je: Če sta oba plamen dvojčka inkarnirana na
fizični ravni, ali obstaja kakšna možnost da lahko aktivirata drug drugega v
sanjah pred Dogodkom ali se morata za njuno popolno aktivacijo nujno srečati na
fizični ravni nekaj časa po Dogodku?
C: Proces aktivacije
se lahko začne pred Dogodkom v sanjah, vendar se lahko zaključi samo s fizičnim
srečanjem po Dogodku.
H: Torej ali lahko na Zemlji pričakujemo srečanje naših
plamen dvojčkov/-ic po Dogodku?
C: To je individualni proces in odgovor na to vprašanje je
edinstven za vsakega posameznika.
H: Vnaprej se Vam poslal seznam frekvenc, za katere želimo izvedeti,
katera ima najbolj dobrodejen učinek na povprečno človeško bitje na površju
planeta in katera ima najslabšega. Ali jih lahko izberete nekaj, ki so bolj
dobrodejne od drugih?
[Spodaj je
celoten seznam, ki sem poslal Cobri pred najinim intervjujem:
1.6181 Hz (frekvenca fi)
3.4 Hz
3.5 Hz
4.83 Hz
7.83 Hz
14.1 Hz
136.1 Hz
174 Hz
256 Hz
285 Hz
396 Hz
417 Hz
432 Hz
528 Hz
639 Hz
741 Hz
852 Hz
963 Hz
1056 Hz
2675 Hz
6390 Hz
8190 Hz
10.000 Hz]
C: Ok, izbral bom
nekaj zanimivih. Prva je frekvenca fi (1,6181 Hz). Nato imamo seveda osnovno
frekvenco Zemlje (7, 83 Hz) in 432 Hz, ki je dokaj dobro poznana. Rekel bi, da
so te ene izmed ključnih frekvenc, ki se jih v tem trenutku uporablja.
H: Izgleda, da je večina delavcev Luči naravnanih na 432 Hz,
ali je v zvezi s to frekvenco kakšen poseben pomen ali namen?
C: To je usklajevalna
frekvenca, ker so snemalni sistem umetno naravnali na drugo frekvenco, ki je
dokaj škodljiva. Nedavno se je v prebujenem delu populacije pojavilo gibanje,
da se večino materiala posname v tej bolj naravni frekvenci (432 Hz), ki je za
človeška bitja veliko naravnejša in usklajevalna.
H: Popolnoma se strinjam z vami Cobra. Na blogu WLMM smo
pred kratkim sklenili, da posnamemo vse vodene meditacije v 432 Hz, torej
trenutno tudi mi spodbujamo ta proces. Kaj pa 528 Hz? Ali je tudi ta frekvenca
dobra?
C: Tudi ta je dobra,
toda rekel bi, da je 432 Hz meni osebno najljubša frekvenca.
H: Za lahkotnejši konec, bi g. Hoshino rad obiskal Plejadčane
za kratek oddih po Dogodku. Ali bi nam lahko povedali, če imajo tam kaj lepih
plaž?
C: Da, so mesta na
planetih v sistemu Plejad, ki so dokaj vodna in imajo lepe plaže in prijetno
naravo. Rekel bi, da bi večini ljudi tam bilo všeč.
H: Kakšno je vreme na tamkajšnjih planetih? Ali je primerno
za ljudi?
C: Mnogo izmed njih
je primernih, toda niso vsi. Nekateri imajo lepo vreme, večinoma je sončno in
nebo na nekaterih planetih je malce bolj zelenkasto. Nekateri planeti so zelo
podobni raju.
H: Kaj pa glede težnosti? Ali je primerna za človeška bitja?
C: Mnogo planetov je
primernih za človeška bitja.
H: Torej ali [v plejadskih zvezdnih sistemih] obstajajo
planeti, ki imajo podobno sestavo zraka kot Zemlja?
C: Da, tam je planet
s kisikom in atmosfero z pravimi temperaturami in pravimi pogoji, zato bi
človeška bitja tam lahko preživela.
H: Ali bi nam lahko povedali, kako velik bi bil replikator
za osebna gospodinjstva? Ali bi bil velik kot standardna pečica ali pralni
stroj, ali mogoče večji, kot npr. hladilnik?
C: V bistvu bodo
ljudje v večini primerov imeli replikator v velikost hladilnika in enega
manjšega, rekel bi v velikosti starega TV sprejemnika toda nekoliko manjše, kot
velikost mikrovalovne pečice.
H: Ali bi jih [replikatorji v velikosti mikrovalovne pečice]
uporabljali samo za ustvarjanje hrane?
C: Karkoli bi
potrebovali, večinoma za ustvarjanje hrane in vseh ostalih stvari, ki jih
potrebujete v svojem vsakdanjem življenju.
H: Ali je možno zreplicirati replikator? Torej, če lahko s pomočjo
večjega ustvarimo manjši replikator?
C: Da, seveda.
H: Tu je vprašanje velikega ljubitelja Vojne Zvezd: Ali bi
nam lahko povedali, če laserski meči zares obstajajo?
C: Da, zares
obstajajo. Pravzaprav je to tehnologija, ki resnično obstaja.
H: Za kaj jih sile Luči uporabljajo v praksi? Bi jih
uporabljale za boj proti silam teme?
C: To ni orožje,
mišljeno je bolj za laserska oz. rezalna orodja, ki so dokaj praktična.
H: Torej s tehničnega vidika se jih še vedno lahko uporabi
za ubijanje?
C: Seveda lahko to
zlorabite, toda sile Luči jih uporabljajo za oblikovanje materialov ali za
druge namene, ki so bolj primernejše ali konstruktivnejše narave.
Zaključek
H: Ker se približujemo koncu leta 2017, ali imate za nas in
skupnost delavcev Luči kakšno sporočilo?
C: Rekel bi, da je to
ključen trenutek v človeški zgodovini in da je v najvišjem namenu, da vsi
odkrijejo svoje misije. Odkrijte svoje poslanstvo, izvršite ga in sidrajte
Svetlobo kolikor je mogoče, ker lahko Svetloba spremeni svet.
H: Kaj lahko pričakujemo v letu 2018?
C: Nihče ne ve, ker
smo ponovno v kritičnem času, običajno je ekstremna situacija, istočasno se
dogajata ekstremna svetloba in ekstremna tema. To je tudi obdobje kaosa zato je
nemogoče predvideti, kaj se bo zgodilo in to je razlog, zakaj je tako pomembno
sidrati Svetlobo.
H: Rekel bi, da ko sile teme skušajo posredovati, se bomo
pobrali in udarili nazaj s silami Luči in dosegli več. Bi se strinjali s tem?
C: Da.
H: Kakšna je možnost, da bomo v letu 2018 doživeli
Dogodek?
C: O tem ne bi ugibal
ali ničesar napovedoval.
--- Konec prepisa intervjuja ---
Zmaga Luči!
Opombe prevajalke:
1 WLMM – angleška kratica naslova bloga We Love Mass
Meditation (Radi Imamo Množične
Meditacije).
2 Dogodek –
Trenutek preboja kompresije in osvoboditve planeta. Na nefizični ravni se bo zgodil veliki val ali blisk Božanske
energije in svetlobe, ki potuje iz Galaktičnega Centralnega Sonca proti površju
planeta. Na fizični ravni bomo priča aretaciji članov kriminalne kabale,
ponastavitvi finančnega sistema, razkritju informacij o nezemljanih, vpeljavi
novih, naprednih tehnologij, postopnemu zbujanju človeštva k obstoju
pozitivnih nezemeljskih ras in naših galaktičnih povezav. Več na: http://sl.prepareforchange.net/dogodek/.
3 Povzdignjenje
(ang. Ascension) – energetsko
pospeševanje pretvorbe vseh fizičnih snovi v lažje (svetlejše) in višje
frekvence. Zemlja in vsi njeni prebivalci z njo gredo skozi ta proces. Dvigamo
se iz tretje dimenzije (grobi-snovni svet) v četrto dimenzijo (nefizični
prehod) in pojavili se bomo v peti dimenziji - časovno prostorski (nežno
materialni svet). Na internetu boste v slovenščini za prej navedeni opis poleg
izraza (duhovno) povzdignjenje našli tudi krščanski in teozofski izraz
vnebovzetje, ki pa sicer ni prevod angleškega izraza ascension.
4 Galaktično
Centralno Sonce – nebesno telo v smeri
ozvezdja strelca, srce galaksije.
5 čakra
zvezde duše –
čakra, ki se nahaja nad kronsko čakro in stoji 15 cm (oz. za dolžino dlani) nad
glavo (pri nekaterih ljudeh tudi do 60 cm nad glavo). Imenuje se tudi
sedež duše. Skozi to čakro v fizično telo vstopata duhovna energija in božanska
ljubezen.
6 Yaldabaoth
– entiteta v obliki hobotnice, ki je v bistvu plazemski naraščajoči vrtinec, ki
zaobjema Zemljo in vleče nase vso primarno anomalijo (naključnost) v to
Osončje. Gnostični nauki to hobotnico imenujejo Yaldabaoth. Gnostični mit jasno
nakazuje, da je bil Yaldabaoth skrit v ''gosti oblak'' plazemske ravni, kjer se
dejansko ta plazemski vrtinec nahaja. Ko bo ta plazemski vrtinec razrešen, bo
nastopil preboj kompresije ali Dogodek.
7 skupina
Himera – ta skupina vsebuje voditelje temnih sil iz galaksije Andromeda. 25 000
let nazaj so v fizičnih humanoidnih telesih prišli na Zemljo in izolirali
planet v karanteno. Okoli Zemlje so
gradili skalarno elektromagnetno ograjo (kopreno) in s tem učinkovito
preprečili pozitivne izvenzemeljske stike ter tako izolirali človeštvo. Nato so
s sužnjelastniškimi Drakonci in
reptilskimi sužnji zgradili obsežno omrežje podzemnih mest in od tam nadzorovali
človeško populacijo na površju planeta. V tistem času so bile njihove glavne
utrdbe pod Afriko, Kitajsko in Tibetom. Do zgodnjega 20. stol. niso imeli
nobenega neposrednega stika s človeško civilizacijo na površju planeta.
8 Koprena (angl. The Veil) – Pred okoli 26 000 leti so Arhonti razglasili,
da je ta planet njihova lastnina in vsa njegova živa bitja njihovi talci in
sužnji. Za planet so razglasili, da je karantena in vsako vesoljsko plovilo, ki
je vstopalo ali izstopalo iz tega planeta, je moralo imeti posebno dovoljenje
Arhontov. Arhonti so ohranjali svoj nadzor s posebno tehnologijo, imenovano
koprena. Koprena je ograja elektromagnetne frekvence na nižji astralni in še
posebno na eterični ravni, ki se razteza maksimalno 13,840 km navzgor in
navzdol od površja planeta ter v veliki meri preprečuje Svetlobi prodirati v
karanteno Zemlje. S kopreno operirajo ne-fizični Arhonti. To tehnologijo bi
najboljše opisali kot eterični HAARP. Ta tehnologija pači strukturo
prostor/časa na kvantnem nivoju in tako ustvarja velike težave za pogonske
sisteme NLP-jev pozitivnih zunajzemeljskih ras. V preteklosti je koprena močno
oteževala napredek pozitivnih izvenzemeljskih ras naproti temu planetu.
9 Plejade ali Gostosevci
(Messier 45, M45) – odprta zvezdna kopica v ozvezdju Bika. Je ena od nam
najbližjih razsutih kopic, saj je oddaljena le 380 sv. l., pa tudi ena najdlje
znanih. S starostjo približno 20 milijonov let je tudi zelo mlada (za zvezdno
kopico). V kopici je zbranih 7 najsvetlejših zvezd: Alkijona, Atlas, Elektra,
Maja, Meropa, Tajgeta in Plejona. Svetlejši zvezdi sta tudi Kelena in Steropa.
Vseh zvezd v Gostosevcih je približno 500. Več
na: https://sl.wikipedia.org/wiki/Gostosevci.
10 kriminalna
kabala – V angleščini beseda cabal
kot samostalnik pomeni kabala, kar pomeni: kovarstvo, spletkarstvo, spletke;
(politična) klika; tajna združba. Kot glagol pomeni spletkariti, intrigirati.
Tega ne smemo enačiti z judovskim filozofskim in verskim naukom kabala (v
angleščini: cabala). Zaradi
pravopisnega sklanjanja lahko namreč obe besedi zamešamo in tako napačno
razumemo, vendar da vseeno ne bi bilo pomote, sem se odločila, da zraven
dopišem še pridevnik kriminalen (kriminalna
kabala).
11 Rigel –
znan tudi kot Beta Orionis (β Ori, β Orionis) je najsvetlejša zvezda v ozvezdju Oriona in sedma najsvetlejša zvezda na
nočnem nebu.
12 tahioni
– sub-atomski
delci, ki vsebujejo celoten spekter spiritualne Svetlobe. To so bili prvi
delci, ki jih je ustvaril Vir/Stvarnik v samem začetku tega vesolja, zato so
direktna povezava z Virom in oddajajo pravi originalni načrt stvarstva. To
vključuje originalen načrt o vsakem izmed nas, od naše duše (ki je del Vira).
Tahioni zmeraj obstajajo istočasno na vseh ravninah, fizični, eterični,
astralni, itd. Svetloba nosi informacije, resnico in ko posedujemo pravilne
informacije, se lahko naše celotno bitje, vsa naša telesa (fizično, astralno,
itd.) ponovno uskladijo s to resnico. Torej tahioni lahko začnejo zdravljenje
katerekoli bolezni na fizičnem, mentalnem, čustvenem itd. nivoju.
13 nevtrino
– osnovni delec s spinom 1/2, zatorej spada med fermione. Njegova masa je zelo
majhna, vendar pa novejši preskusi (npr. Super-Kamiokonde) kažejo, da je
različna od nič. Nevtrino interagira le s šibko interakcijo, z močno in
elektromagnetno pa ne. Nevtrino označujemo z malo grško črko ν. Več na: https://sl.wikipedia.org/wiki/Nevtrino.
14 plamen
dvojček/-ica (angl. twin flame) oz.
duša dvojčica (angl. twin soul) –
oseba (duša), s katero ste skupaj izšli iz Vira in imata 100% ujemanje. Vsaka
oseba ima enega plamen dvojčka/ico. Plamen dvojčka/ico oz. dušo dvojčico ne
smemo enačiti s sorodno dušo. Vsaka oseba ima več sorodnih duš. Sorodne duše
imajo 90% ujemanje in so del dušne družine, ki je skupaj izšla iz Vira.
Komentarji
Objavite komentar